Σελίδες

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Αρχιλόχεια 2012


        Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε  πως  μαθητές του σχολείου μας διακρίθηκαν  στους ποιητικούς αγώνες "Αρχιλόχεια 2012"  που πραγματοποιήθηκαν στη Θάσο με διοργανώτρια την ποιήτρια Ανδρομάχη Διαμαντοπούλου. Ανάμεσα σε 2000 συμμετοχές το Αριστείο Δημοτικού απονεμήθηκε στον περσινό μας μαθητή της Στ΄ τάξης Νικόλα Αρσένη για το ποίημά του " Ελπίδα και όνειρο"



Ελπίδα και Όνειρο
Είναι Άνοιξη
και ήρθε ο ήλιος μέσα στην τάξη.
Δεν φοράμε πια μπότες
ούτε και ζεστά μπουφάν.
Τρέχουμε και γελάμε στην αυλή
και είμαστε χαρούμενοι !!!
Η μαμά δεν νυστάζει πια.
Εγώ μένω ξύπνιος μαζί της …….
Άνθισαν τα λουλούδια.
Κοίτα, οι φακές στο παράθυρο
της τάξης μεγάλωσαν !
Είμαι χαρούμενος !
Είναι μήνας Απρίλης και είναι Πέμπτη.
Φοράμε βραχιόλια γεμάτα χρώματα.
Έτσι πρέπει · θα τα πάρει η χελιδόνα
και θα τα ταξιδέψει ……..
Να πούμε τραγούδια, ναι τραγούδια !!!
Θα μιλούν για την αγάπη και για
τη θάλασσα · ναι, για τη θάλασσα.

Εγώ αγαπάω τη θάλασσα.
Αγαπάω και τη μαμά.
Αγαπάω και την Αθήνα. Έχει
όμορφα μαλλιά.
Η Αθήνα είναι όμορφη·
μια μέρα θα παντρευτούμε.
Κοίτα την σκιά μου ……
τρέξτε να την πιάσουμε.
Φεύγει ….. λυπήθηκα !
Έτρεξα μα δεν πρόλαβα.
Έτσι γίνεται, δεν πειράζει.
Δασκάλα μ’ ακούς;
Άκουσε θέλω να παίξω, να παίξω,
να τρέξω στην τάξη
και να νιώσω πως είμαι δυνατός.
Κι εμείς να παίξουμε, όλοι να παίξουμε.
Να κάνουμε πως ζούμε σ’ ένα
μαγικό σπίτι.
Ναι ….! Ναι …. !
Να κάνουμε μια οικογένεια.
Έλα λοιπόν. Ας μοιραστούμε.
Εσύ, μαμά θα φροντίζεις εμάς.
Μπαμπά, εσύ θα δουλεύεις για εμάς.
Κι εμείς τα παιδιά θα ονειρευόμαστε.
Θα ονειρευόμαστε πως φτιάχνουμε
ένα κόσμο όμορφο, γεμάτο ελπίδα !!!!

                                                        
      Στον ίδιο διαγωνισμό  διακρίθηκαν  οι:

Κωνσταντίνος Σιγάλας, μαθητής μας  της περσινής  Στ΄,   με το Β΄ Βραβείο Πρωτοτυπίας για το ποίημα "Η κιθάρα μου"


Η κιθάρα μου
Ο ατέλειωτος δρόμος του πενταγράμμου 
με τρελαίνει.
Ο άσπλαχνος ήχος του μετρονόμου
με εκνευρίζει.
Ο ανατριχιαστικός ήχων των δαχτύλων
στην ταστιέρα  σου
με πηγαίνει στη σκηνή, στο φως του φεγγαριού
στις ζητωκραυγές των ροκάδων 
μετά από τα απίστευτα σόλο μου...

Οχτώ λαμπερά κεριά οι νότες σου,
ένα ουράνιο τόξο οι χορδές σου΄
ένα άσπρο διαμάντι ο  καβαλάρης σου
κι ένα πράσινο όνειρο η πένα 
που γρατζουνά τις χορδές σου...
                                

Κολοκυθά Κέλλυ, μαθήτρια της περσινής Ε΄ , με το Β΄ Βραβείο Γονεϊκής Ποίησης    για το ποίημα "Κάνε κάτι για σένα"                             

Κάνε κάτι για σένα

Μανούλα μου,
κάνε κάτι για σένα.
Όλη μέρα κουράζεσαι
για τους άλλους.
Πρόσεχε για λίγο τον εαυτό σου.
Σου δίνω ένα χρόνο διακοπές.
Εμείς θα τα κάνουμε όλα.
Μη δουλεύεις άλλο για μας.
Αξίζεις πάρα πολλά.
Δεν έχω χρήματα να σου δώσω.
Γι’ αυτό σου λέω
«σ’ αγαπώ».
Είσαι ο ήλιος
που φωτίζει τη ζωή μου.
Είσαι ο ήλιος
που ζεσταίνει την καρδιά μου.


Αλέξανδρος Νικόλοβ, μαθητής της περσινής Δ΄, με το Γ΄ Βραβείο Συναισθημάτων για το ποίημα         " Πρώτος μήνας μαζί σου (σκυλίτσα μου)"

Πρώτος μήνας μαζί σου (σκυλίτσα μου)

Κασάνδρα μου,
όταν ήρθες εσύ αγγελέ μου,
έλαμψε ένα αστέρι.
Όταν είμαι στο σχολείο
δεν μπορώ να σε βγάλω
από το μυαλό μου.
Τα μάτια σου τα λαμπερά
σαν κρυστάλλινη θάλασσα
που βρίσκομαι και κολυμπάω.
Όταν μου είπε ο μπαμπάς
πως θα 'ρθεις εσύ, χάρηκα τόσο
που φωτίστηκε η καρδιά μου.
Όταν ήρθες εσύ,
μέσα μου άνθισε ένα λουλούδι.
και κάθε φορά που παίζω μαζί σου,
όλο και ανθίζει πιο πολύ.
Κάσι μου αγαπητή,
μέσα στην καρδιά μου,
έχω ένα σπιτάκι
που μένεις εσύ.

Παναγιώτα Πέπα, μαθήτρια της περσινής Δ΄, με το ποίημα "Ο αδερφούλης μου".
 Ο αδερφούλης μου
Είσαι ένα διαμαντάκι
που κατέβηκε στη γη
και μου φώτισε τη ζωή.
Ένα λουλούδι που πέταξε
καμαρωτά καμαρωτά στον ουρανό
και ήρθε σαν πούπουλο γλυκό
και απαλό στο κρεβάτι μου .
Είσαι ένα καστανό αγγελουδάκι
που πετάει στον ουρανό
μέσα στα αστέρια
και στο λαμπερό φεγγάρι
και μου φωτίζει τη ζωή.
Είσαι ένα μικρό λουλουδάκι
στον ανθισμένο κήπο της ζωής μου.
Τα μάτια σου είναι λαμπερά
και τα μάγουλά σου τριανταφυλλένια.
Μικρό μου αγοράκι,
μικρό μου κουνελάκι
εσύ που με αγαπάς
εσύ που με φιλάς
έλα στα αστέρια να πετάξουμε.
Είναι ο κόσμος ζωγραφιά
πάμε στου κόσμου τα νησιά
να κολυμπήσουμε
στα χρώματα του
ουράνιου τόξου.

       Χάρη στους 44 μαθητές μας που συμμετείχαν το σχολείο μας απέσπασε τιμητική διάκριση. Για μας όλοι οι μαθητές μας είναι νικητές αφού έγραψαν και εκφράστηκαν. Τους ευχαριστούμε και περιμένουμε τα διπλώματα συμμετοχής τους για να  τα δώσουμε μαζί με τα βραβεία που είναι ήδη εδώ. 





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου